پارک ساعی

یکی از بهترین انتخاب‌های شما در زمینه ثبت لحظات خاطره‌انگیز، پارک ساعی خواهد بود. فکر کنید در حال قدم زدن در مسیری هستید که اطراف آن را درختان سرسبز و بلند احاطه کرده، و در این لابه‌لا، طاووسی از جلوی شما رد می‌شود. شما صدای پرندگانی را می‌شنوید که شاید گه گاهی آن را از برنامه مستند پخش شده در تلویزیون شنیده باشید؛ اما آن‌ها اینجا هستند، کنار شما، بدون اینکه در قفس باشند. البته که به جز پرندگان، جنب و جوش حیواناتی چون سنجاب و همستر و خرگوش هم به چشم می‌خورد.

اگر اهل گل و گیاه باشید مطمئناً باغ ژاپنی توجه شما را به خودش جلب می‌کند. این باغ بخشی از پارک ساعی است که با پوشش متنوع گیاهی خود یکی از جذابیت‌های ویژه‌ی پارک به شمار می‌رود. در این قسمت شما می‌توانید درختان چنار، سرو نقره‌ای، ماگنولیا و نارون و دیگر گونه‌های گیاهی زیبا را ببینید و از آن لذت ببرید

پارک ژوراسیک
اگر بخواهید کلماتی چون هیجان انگیز، شور انگیز، جذاب، خاطره انگیز با هم ترکیب کنید، در نهایت به پارک ژوراسیک می‌رسید! پارک ژوراسیک یکی از بلیط هواپیما قشم پارک‌های تهران به شمار می‌رود که در آن می‌توانید از نزدیک زندگی موجوداتی را ببینید که میلیون‌ها سال پیش از روی زمین منقرض شده‌اند. اگر به دنبال تفریح همراه با کسب دانش هستید، این پارک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در این پارک شما مجسمه متحرک 28 دایناسور را می‌بینید که میلیون‌ها سال پیش به جای شما نفس می‌کشیدند، غذا می‌خوردند و می‌خوابیدند اما اکنون نیستند. شما می‌توانید مشخصات زندگی آن‌ها را بخوانید و شگفت‌زده شوید. اگر سمت سعادت‌آباد و بلوار شقایق رفتید، بازدید از این پارک مهیج خالی از لطف نیست.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *